- Acasă
- Pagină
Politica returnărilor
Echipa Etnik își dorește să satisfacă toți cumpărătorii săi, dar înțelegem că acest lucru este imposibil de atins 100% și admitem că întotdeauna vor exista cumpărători care vor dori să restituie produsele cumpărate de la noi. Înțelegem acest lucru și dorim să venim în ajutorul celor dintre Dvs care dintr-un motiv sau altul doresc să returneze produsele achiziționate.
Vă rugăm să faceți cunoștință cu toate condițiile în care puteți returna un produs achiziționat în magazinul nostru:
- Returnarea produsului
Pentru a returna un produs, spre a fi schimbat sau pentru a vă fi restituită valoarea lui (în acest caz, cheltuielile de transport sunt suportate de cumpărător), trebuie să semnalați această solicitare în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.
Pentru RETURNAREA produsului:
- Vă rugăm să completați formularul de retur (formularul vă rugăm să-l solicitați la adresa de email [email protected]). Acest lucru este necesar pentru a putea procesa în termen cât mai scurt returul și a vă schimba produsul cu altul solicitat sau pentru a vă returna banii.
- Ambalați produsele pe care doriți să le returnați – produsul, în punga sau cutia originală, trebuie pus în altă cutie astfel încât nici produsul, nici ambalajul să nu fie deteriorat. Dacă produsele alese pentru retur au fost însoțite de cadouri, trebuie returnate și acestea.
- Vă rugăm să adăugați în colet: Certificatul de garanție (unde e cazul) și o copie a bonului fiscal;
- Trimiteți cu o firmă de curierat coletul cu produsele către www.etnik.md
Adresa: Republica Moldova, mun. Chisinau, bd.Mircea cel Batran 39.
Atenție! Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de către cumpărător!
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 7 de zile de la recepția la sediul indicat al returului prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur. Banii pot fi returnați prin dispoziție bancară, numerar (dacă comanda este internă în R. Moldova) sau paypal. In cazul în care clientul nu achită costul returului, acesta va fi decontat din contravaloarea produselor returnate.
Important:
Atât produsele returnate, cât și ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile/sacii pentru încălțăminte/bijuterii) trebuie să fie în aceeași stare, în care au fost livrate, fără urme de utilizare. Produsul returnat trebuie să conțină etichetele intacte.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru repararea acestuia (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand.
- Produse defecte sau care prezintă deteriorări în momentul recepționării lor
Echipa ETnik face tot posibilul ca produsele comandate să fie livrate fără defecte. În cazul în care primiți un produs defect, tot ce aveți de făcut este să contactați echipa Etnik în primele 72 de ore de la recepție, trimițându-ne o fotografie cu produsul la adresa [email protected] și vom înlocui produsul. Și în acest caz vă rugam să completați Formularul de Retur. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, sunt suportate de Etnik. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm sa refuzați recepția lor.
- Produse livrate greșit
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Procedura de returnare începe prin completarea Formularului de Retur. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de Etnik. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți returna produsul pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii lui. Vă rugăm să completați pentru acest lucru Formularul de Retur. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumpărătorul va trebuie să achite diferența de preț, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate Etnik
Observații generale
Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Produse ce fac excepție de la exercitarea dreptului de retur:
– Produsele desigilate de consumator, a căror noua comercializare ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protecție a sănătății pentru alți consumatori: lenjerie intimă, costumele de baie și lenjeria de corp (chiloți, slipi, sutiene, bustiere dresuri, șosete, etc). Din motive de siguranță, produsele din categoria Beauty, nu se pot returna dacă sunt desigilate, folosite sau testate.